Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB532 przednie – 2 sztuki na jedną tarczę
Kawasaki
EL Eliminator 250
EN 500
Okładziny z mieszanek organicznych to uniwersalne rozwiązanie, znajdujące zastosowanie we wszystkich typach pojazdów, wymagających niezawodnej i skutecznej pracy układu hamulcowego. Niski poziom emisji hałasu oraz długi okres eksploatacji sprawia, że właśnie te okładziny z homologacją ABE są jednymi z najczęściej sprzedawanych na rynku. Tak jak w przypadku większości okładzin organicznych, muszą się one dotrzeć, aby zapewnić równomierną pracę i brak zaniku siły hamowania. Okładziny są uniwersalne i można je stosować zarówno na przedniej jak i tylnej osi, a dzięki składnikom ceramicznym są nadzwyczaj odporne na obciążenia termiczne. Dla motocyklistów o sportowych ambicjach, jeżdżących na maszynach generujących znaczną energię kinetyczną, polecamy okładziny SV/SH.
Klocki pasują również do modeli motocykla Kawasaki:
Pojemność | Typ Model | Rama | Rok produkcji | Oznaczenie |
---|---|---|---|---|
250 | EL – Eliminator | EL250B | 88-95 | przód |
250 | EL – Eliminator | EL250E | 91-96 | przód |
250 | GPZ | EX250A(C) | 85- | tył |
252 | EL – F Eliminator | EL250B | 96-00 | przód |
305 | GPZ | EX305B | 84-89 | przód |
400 | GPZ – R | KZ400J | 85-88 | tył |
450 | EN | EN450A | 85-89 | przód |
500 | GPZ – S | EX500A | 87- | przód |
500 | GPZ – S | EX500A | 89-93 | tył |
550 | GPZ – Uni Trak | ZX550A | 84-89 | przód |
550 | GPZ – Uni Trak | ZX550A | 84-89 | tył |
550 | Z – F | KZ550B | 85- | przód |
600 | GPZ – R Ninja | ZX600A | 85-90 | przód |
600 | GPZ – R Ninja | ZX600A | 85-90 | tył |
600 | ZL – Eliminator | ZL600A | 86-88 | przód |
750 | GPZ | KZ750R | 82- | tył |
750 | GPZ – R Ninja | ZX750G | 85-86 | przód |
750 | GPZ – R Ninja | ZX750G | 85-86 | tył |
750 | GPZ – Turbo | ZX750E | 84-85 | przód |
750 | GPZ – Turbo | ZX750E | 84-85 | tył |
750 | GPZ – Uni Trak | ZX750A | 83-84 | przód |
750 | GPZ – Uni Trak | ZX750A | 83-84 | tył |
750 | GPZ – Uni Trak | ZX750A | 83-85 | przód |
750 | GPZ – Uni Trak | ZX750A | 83-85 | tył |
750 | VN | VN750A | 86-95 | przód |
750 | ZX – Turbo | ZX750E | 84-85 | przód |
750 | ZX – Turbo | ZX750E | 84-85 | tył |
900 | GPZ – R Ninja | ZX900A | 84-89 | przód |
900 | GPZ – R Ninja | ZX900A | 84-89 | tył |
900 | ZL – Eliminator | 85-86 | przód | |
900 | ZL – Eliminator | 85-86 | tył | |
1000 | GPZ – RX | ZXT00A | 86-87 | przód |
1000 | GPZ – RX | ZXT00A | 86-87 | tył |
1000 | GTR | ZGT00A | 86-93 | przód |
1000 | GTR | ZGT00A | 86-93 | tył |
1000 | Z – R2 | KZT00R | 83- | przód |
1000 | Z – R2 | KZT00R | 83- | tył |
1000 | ZL – Eliminator | ZLT00A | 87-88 | przód |
1000 | ZL – Eliminator | ZLT00A | 87-88 | tył |
1100 | GPZ – Uni Trak | KZT10B(A) | 83-85 | przód |
1100 | GPZ – Uni Trak | KZT10B(A) | 83-85 | tył |
1100 | Z – LTD | KZT10A | 84-85 | przód |
1100 | Z – LTD | KZT10A | 84-85 | tył |
1300 | Z – A | KZT30A | 79-83 | przód |
1300 | Z – A | KZT30A | 79-83 | tył |
1300 | ZN – Voyager | KZT30A | 83-85 | przód |
1300 | ZN – Voyager | KZT30A | 83-85 | tył |
1500 | VN – Vulcan | VNT50A | 87-99 | przód |
1500 | VN – Vulcan | VNT50A | 87-99 | tył |
1500 | VN-15 | VNT50A(C) | 94-95 | przód |
1500 | VN-15 | VNT50A(C) | 94-95 | tył |
1500 | VN-15 – SE | VNT50A(B) | 88-94 | przód |
1500 | VN-15 – SE | VNT50A(B) | 88-94 | tył |
1500 | VN-15 – Sumo | VNT50A | 87-90 | przód |
1500 | VN-15 – Sumo | VNT50A | 87-90 | tył |